15 September 2011

18SG - Bayi Satu Minggu Di Makan Hidup-hidup

Penduduk di Tabubil, Papua New Guinea ketakutan selepas bayi berusia seminggu dimakan hidup² di hadapan orang ramai oleh bapanya sendiri. Kejadian mengejutkan itu berlaku di khalayak ramai termasuk anggota polis dan senior district court magistrate, Patrick Monouluk.

Teruskan pembacaan untuk gambar. Warning..!! 18-SG..!! 

Seseorang saksi memberitahu media, bandar itu diarahkan untuk berjaga² dan ibu bapa telah menyekat anak-anak mereka untuk keluar rumah kerana bimbang bahawa mereka juga boleh menjadi sasaran oleh kanibal.

"Percaya atau tidak aku melihat dia makan bayi dengan gigi manakala darah tertumpah dari mulutnya. Semua orang melihat dengan ketakutan" kata seorang saksi. Polis, Peter Philip mengesahkan perbuatan yang menakutkan itu. Beliau berkata lelaki itu masuk ke rumahnya sekitar 10 malam dan mula bertengkar dengan isteri yang sedang menjaga bayi itu.

Philip berkata selepas mencekik isteri, beliau mengambil bayi dan mula menggigit kepala, leher dan dadanya. "Kanak-kanak itu menangis dalam kesakitan yang teruk. Isteri memberi amaran kepada jiran yang tidak berjaya cuba mengambil bayi dari dia kerana dia didakwa dirasuki oleh kuasa-kuasa jahat. Dia akan mempamerkan kekuatan luar biasa, "kata Philip.

Pihak polis akhirnya berjaya menangkap lelaki itu. Lelaki itu didakwa memberitahu majistret Patrick Monouluk "I won’t give you the baby because God tells me to eat the baby. It’s a threat to me".


Source

Tiada ulasan:

Catat Ulasan